19. apr. 2009

Jeg er en pige, på 12 år og jeg hedder Matilde. Min mor hedder Maren og min far hedder Søren. De komme begge to fra Gedser ligesom mig. Engang så jeg en fugl flyve over vores have med noget i næbbet. Mor sagde at det nok var en orm den havde fanget, men jeg synes det glimtede og så kan det jo ikke have været en orm. Nogen dage efter fandt jeg også en ring ude på vejen og jeg tror det må være fuglen som har tabt den. Mor siger at jeg godt må beholde ringen hvis der ikke er nogen som kommer og spør efter den men jeg vil hellere have at vide hvem det er som ejer den. Så hvis du kender en som har tabt en ring i Gedser så kan du sige til dem at de godt må ringe til mig. De skal kunne fortælle mig hvordan ringen ser ud og hvad for nogen bogstaver, der står på den. Der står nemlig nogen bogstaver på den som jeg tror kan være forbogstaverne på den som har haft ringen før.

Hilsen Matilde

Ingen kommentarer: